Egy profi megolds a kzton sajt erejbl kzlekedni tud lgi jrmre.
Ez a prototpus nem akrhogyan szguld az utakon mikzben remekl meglja a helyt, a levegben is.
Transformers szer talakulssal rvid idn bell kpes a levegbe emelkedni, a leszls utn
pr mozdulattal vissza alakthat egy szguld hromkerek kzuti jrmv.
Kzton:
Maximlis sebessg: 125 mph (180 km / h)
0-rl 60-ra: 8 msodperc alatt kpes felgyorsulni
Jrm hattvolsga: 500 mrfld (800 km)
zemanyag: Hagyomnyos benzin
zemanyag-hatkonysg: 38 mpg
Levegben:
Maximlis sebessg: 97 csom (127 mph, 185 km / h)
Cruise sebessg: 80 csom (93 mph, 150 km / h)
Maximlis emelkedsi sebessg: 800 m / perc
Replsi Tartomny: 245 NM (280 mrfld, 450 km)
Hollandiai szkhely gyrt PAL-V Europe John Bakker vezet gpszmrnk, tbb ves munkval fejlesztette ki a PAL-V One ("Personal Air and Land Vehicle) egyszemlyes hromkerek jrmvet, egy jrm amely magban foglalja egy aut, egy motorkerkpr s egy gyrocopter tulajdonsgait.
Biztonsgos felszllshoz krlbell 650 mter x 100 lb (200x30 mter) hely szksges. Az sszecsukhat tol lgcsavar biztostja a szksges elrehaladst, mg a rotor biztostja a szksges emelkedst. A repls az autorotcis rotor elv miatt nem fgg a motortl, az esetleges meghibsodskor az aerodinamikai erk megmaradnak, gy elmletileg a pilta vdve van a "lgikatasztrftl" lezuhanstl, a lenti viden jl lthat a motor segtsge nlkl vitorlz jrm a kisrletek alatt.
Egy video amin lthat a kisrleti elv a gyakorlatban, amint motor nlkl is a levegben marad egy gyrocopter!